piątek, 3 marca 2017

mniejsza garść informacji

Witam.


Stwierdziłem, że warto byłoby podzielić się z Wami paroma informacjami.



Pierwsza z nich i myślę, że najważniejsza: Arc zgodził się na sprawdzanie moich opowiadań i mam nadzieję, że współpraca będzie na stałe. Ponadto jest na tyle uprzejmy, że pomaga mi w rozwoju warsztatu, za co jestem mu bardzo wdzięczny. Jestem pewien, że na efekty nie będzie trzeba długo czekać. : )


Druga informacja: pracuję nad kilkoma nowymi opowiadaniami. "Wszystko zaczyna się w barach" jest sprawdzane przez Arca i pojawi się, kiedy proces zostanie zakończony, a ja wprowadzę potrzebne poprawki. Nie wiem kiedy opublikuję coś z nowości, ponieważ najpierw musi powstać całość, potem zaś tekst musi zostać sprawdzony. Jak już mówiłem, nie chcę wrzucać niedokończonych opowiadań.



Trzecia informacja: w niedzielę pojawi się kolejna część z moich "cyberpunkowych przemyśleń" i wyjątkowo skupię się w niej na przeszłości. Następne też będą wrzucane co niedzielę. Dodatkowo planuję opublikować pseudo-recenzję jednej książki, bardzo ciekawej moim zdaniem. Więcej pseudo-recenzji będzie w przyszłości, mogę Wam to obiecać.



Czwarta informacja: pokusiłem się o założenie strony na Facebooku, która będzie miała cel czysto informacyjny. Klik.



Piąta informacja: w zakładce "cyberprzestrzeń" pojawiło się kilka nowych i godnych uwagi blogów/stron.



Na ten moment to wszystko z mojej strony.



Pozdrawiam serdecznie,

graf zer0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W sieci zanotowano wiele anonimowych wejść. Zostaw komentarz, by system mógł zacząć proces autoryzacji.